пʼятниця, 11 грудня 2015 р.

Захист від колекторів

Практичні поради


Те, чим займаються колекторські фірми, і окремі служби безпеки банків - є зухвалим порушенням закону і справжнім терором. Дзвінки в нічний час і у вихідні, дзвінки родичам, друзям, співробітникам, сусідам боржників. Відверте хамство і погрози колекторів часто переходять всяку грань. Іноді вони представляються працівниками міліції, прокуратури, суду, погрожують кримінальними справами. Вимагання по телефону або «телефонне шахрайство» - саме так кваліфікуються їх дії.

      Дзвінки сусідам і родичам з проханням передати інформацію боржнику про існування боргу і загрози, що у них також відберуть майно або викличуть до суду якщо вони не сприятимуть колекторам - у розсудливої ​​людини такі заяви можуть викликати тільки сміх. І тим не менш, в практиці були випадки коли колектори дзвонили навіть директору школи дитини боржника і представляючись якимись співробітниками органів опіки - повідомляли брехня про дитину і сім'ї боржника.

      Кожному кому дзвонять колектори необхідно запам'ятати кілька простих правил:

  •  - спілкуватися по телефону з колекторськими службами неможна. Не потрібно намагатися щось пояснити або попросити - це марно. Більш того, будь-яку отриману інформацію, колектори будуть намагатися використовувати проти Вас самих. Ніякого діалогу, з перших секунд розмови, тільки зрозумівши, що дзвонять колектори необхідно твердо сказати, щоб за даним номером більше не дзвонили - і, не слухаючи ні слова, покласти трубку.

  •  - Єдине місце, де можна в правовому полі обговорювати питання примусового стягнення боргу - це суд і виконавча служба. Всі інші дії колекторів - це найчистішої води здирництво. З відповідними заявами можна і потрібно звертатися до правоохоронних органів, записавши розмову на диктофон.

  • - 99 відсотків з того, що говорять колектори по телефону - це брехня і психологічні трюки. У колекторів немає ніяких прав, вся їхня діяльність повністю незаконна. У разі необхідності у правовому захисті від сваволі колекторських і банківських структур - звертайтеся до юриста.

      Дуже корисним способом з надокучливими колекторськими службами або банками є занесення їх номерів телефонів у «чорний список» чи інші блокуючі дзвінки телефонні програми. 
 Будьте уважними та відстоюйте свої права.

Немає коментарів:

Дописати коментар